ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

NARUDŽBE

Koji je minimalni iznos narudžbe?

Minimalni iznos narudžbe je 300 eura.

Kako mogu naručiti proizvode?

Narudžbe možete poslati putem našeg online sustava, e-mailom ili telefonski. Nakon zaprimanja vaše narudžbe, poslat ćemo vam ponudu na odobrenje.

Mogu li vidjeti uzorke prije veće narudžbe?

Da, možete zatražiti uzorke odabranih modela. Napominjemo da se uzorci naplaćuju, ali se iznos kasnije može odbiti od vrijednosti vaše prve narudžbe.

PLAĆANJE

Koji su uvjeti plaćanja?

Plaćanje se vrši prema ponudi koju ćete dobiti nakon što pošaljete narudžbu. U ponudi će biti navedeni svi detalji plaćanja.

Nudite li popuste za veće narudžbe?

Da, nudimo rabate za veće narudžbe. Konkretni uvjeti popusta određuju se kroz direktne upite i pregovore, ovisno o vrijednosti narudžbe i ostalim faktorima.

Je li moguće dogovoriti obročno plaćanje?

Za dugogodišnje partnere i veće narudžbe moguće je dogovoriti obročno plaćanje. Za više informacija, molimo kontaktirajte našu prodajnu službu.

DOSTAVA I ISPORUKA

Koji su rokovi isporuke?

Standardni rok isporuke je 7-14 radnih dana od potvrde narudžbe, ovisno o dostupnosti proizvoda i količini naručene robe.

Tko snosi troškove dostave?

Za narudžbe iznad 1.000 eura, dostava je besplatna na području Republike Hrvatske. Za manje narudžbe ili dostave u inozemstvo, troškovi dostave bit će navedeni u ponudi.

Postoji li mogućnost hitne dostave?

Da, za hitne narudžbe možemo organizirati ekspresnu dostavu uz dodatnu naknadu. Molimo kontaktirajte nas za detalje.

REKLAMACIJE I POVRATI

Kakva je vaša politika reklamacija?

Uvažavamo sve reklamacije i povrate u roku. Reklamaciju je potrebno prijaviti u roku od 8 dana od primitka robe.

Kako funkcionira postupak povrata?

U slučaju povrata, potrebno je ispuniti obrazac za povrat koji možete pronaći na našoj web stranici ili zatražiti od svog prodajnog predstavnika. Nakon što zaprimimo vašu reklamaciju, kontaktirat ćemo vas u roku od 48 sati s daljnjim uputama.

Što ako je proizvod oštećen prilikom dostave?

Ako primijetite da je proizvod oštećen prilikom dostave, molimo vas da to dokumentirate fotografijom i odmah nas obavijestite. Oštećenu robu ćemo zamijeniti u najkraćem mogućem roku.

ASORTIMAN I SPECIFIČNOSTI PROIZVODA

Koliko često obnavljate asortiman?

Naš asortiman obnavljamo sezonski, četiri puta godišnje. Također, tijekom godine uvodimo limitirane kolekcije o kojima ćemo vas pravovremeno obavijestiti.

Mogu li naručiti modele iz prethodnih kolekcija?

Dostupnost modela iz prethodnih kolekcija ovisi o stanju zaliha. Kontaktirajte nas s upitom o specifičnom modelu koji vas zanima.

Nudite li ekskluzivnost određenih modela za pojedina tržišta?

Za veće partnere postoji mogućnost dogovora o ekskluzivnosti određenih modela za pojedina tržišta ili regije. Ovo se rješava kroz direktne pregovore.

KONTAKT

Kako mogu dobiti više informacija?

Za sve dodatne informacije, molimo kontaktirajte našu veleprodajnu službu:

E-mail: veleprodaja@haro.hr Telefon: +385 99 263 9408 Radno vrijeme: ponedjeljak-petak, 9:00-17:00h